Leírás
MDV Next NTA1-026B-SP(HB) Klímaberendezés
Midea MDV Next NTA1-026B-SP Klímaberendezés teljesítménye 2,5 kW. Kiváló választás otthona hűtésére és fűtésére egyaránt. Low Ambient üzemmóddal rendelkezik, ami biztosítja a helyiség fagy elleni védelmét. A készülék egy esetleges áramkimaradás után automatikusan visszaáll a legutolsó beállított értékre. 1W készenléti üzemmóddal rendelkezik. Ebben az üzemmódban nagyon alacsony, mindössze 1W-os a fogyasztása a légkondicionálónak. A klímaberendezésben nagy sűrűségű szűrő helyezkedik el, ami megakadályozza, hogy a hőcserélőbe és a levegőszűrőbe bakrtéiumok, virusok elszaporódjanak. Ennek köszönhetően biztosítani tudja a tisztább levegőt. Lamella-memória funkciójának köszönhetően áramszünet esetén nem kell újra programozni a klímát, vissza állnak az utoljára beállított értékekre. Mono&Multi kompatibilis, azaz több beltéri egység csatlakoztatható egy kültéri egységhez. Wi-Fi vezérléssel is kérhető: kapcsolja be-/ki az otthoni klímáját bárhonnan okos telefonja segítségével. Vízszintes és függőleges irányú automatikus légterelés biztosítja az optimális légáramlást.
Fő jellemzők:
- Cold Catalyst szűrő
- Nagy sűrűségű Szűrő
- Golden Fin hőcserélő bevonat
- 5 fokozatú kültéri ventilátor
- 12 fokozatú beltéri ventilátor
- Turbó fokozat
- Automatikus újraindítás
- Időzítő funkció
- Alvás automata üzemmód
- Lamella memória funkció
- 2 irányú légterelés
- OPCIONÁLIS WIFI vezérlés
- ECO mód
- Ionizátor
- 4 irányú légterelés
- Öntisztítás
- Follow Me funkció
- 2 irányú csőcsatlakozás
- Pi-alakú szerelőlap
Márkáról
A Midea mára vezető branddé vált Kínában, miközben gyártóegységei vannak Vietnámban, Belorussziában, Egyiptomban, Indonéziában és Argentínában is. A cég világszerte újabb gyárak megnyitását tervezi, ezalatt nemzetközi szintre emeli és ott is tartja disztribúciós tevékenységét.
A jövőbe tekintve a Midea elkötelezett a felelős feladatvállalás mellett, ennek jegyében folytatja azt az újító, növekvő és kezdeményező hozzáállást, mely mostanra az egyik legdinamikusabban fejlődő nagyvállalattá tette. Az üzleti szegmensben betöltött minél komolyabb szerepe mellett a Midea klíma törekszik arra, hogy felelősségteljes résztvevőként legyen jelen a világpiacon.
A Midea 2003 óta van jelen a magyar piacon. Azóta folyamatosan nő a népszerűsége, 2008-ban már a három legismertebb márka közé tartozott. Első öt éve alatt húszezer szettet értékesített itthon a cég. Az oldalfali mono- és multi split klímák után kereskedelmi légkondicionálókkal bővült a kínálat: kazettás és légcsatornázható készülékei egyaránt kaphatók.